Што е Кајмакот?

Кајмакот е интерактивен интернет сервис кој содржи врски до интересни интернет статии од македонски страници или македонски автори. Интересните статии испливуваат на површина со гласање на уредниците - урeдници сте вие посетителите.
Повеќе.

Свежи страници

Гласајте за штотуку објавените страници и направете ги популарни.

 

Пријави страница

Пријавете интересна страница за да ја споделите со останатите.

Кајмакот се пензионира на 10.04.2010. Ова што го гледаш е статичка верзија преземена на 10.04.2010. Од април 2007 до април 2010 на Кајмак.от се регистрираа 1.449 корисници и пријавија 5938 страници. Гласаа 58.519 пати и 2.517 страници станаа популарни. Од април 2007 корисниците коментариаа 14.889 пати и 11.641 пати гласаа за туѓите коментари на страниците.

MACEDONIA TIMELESS

пријавена од MartinStefanov пред 10 месеци. (www.youtube.com)

new PR MK video

станала популарна пред 10 месеци | проблем? |  кој гласал? |  категорија: Вести

За да коментирате треба да се најавите или регистрирате.


  • +3 гласови

    Подобар од првиот.

  • +1 глас

    Се согласувам за првиот дека е подобар, но комуникацијата во првиот е малку утната. На Изи е појасна комуникацијата и целта е постигната и сигурно ќе биде по прифатен од критиката и од луѓето. Но е одличен и вториот!

  • +1 глас

    Игор рече дека овој е подобар од спотот на Милчо, не обратно.

  • +1 глас

    Така е моја грешка, не се согласувам со Игор :)

  • +2 гласови

    Вториот (на Изи) ко повеќе одговара за туристичка промоција...

  • +1 глас

    Добра работа. Доста веќе кој е подобар.

  • -1 глас

    И мене ова од изи ми е поубаво иако уметнички е најверојатно полошо. Многу повеќе исполираност , дотур на бои и контрасти така помаркетинг е некако.. а делот кога е антички римски и слично ептен ми е смешен ама па тоа му дава некој шарм.

  • +1 глас

    Значи треба да гледате која е целта на спотот а не уметничката вредност. Тоа е: дојдете, ке кркате баници и сарми, ќе гледате археологија, ќе се пентарите по карпи, пливате во кристално бистри води, фолклор...за тоа мислам дека е подобар, мислам дека се приближува до целта.Не навлегувам кој спот е уметнички поиздржан.

  • +1 глас

    Да, ја заборавив најважната работа: „дојдете, ќе оставите многу девизи...“ Тоа е целта на спотот.

  • +1 глас

    LЕеле шокантно е! дури сега гледам дека ова е втор спот , чини 200,000евра !! во неполна година ма 6месеци фрлени 400,000еура на два спота плус колку ли само се плаќа емитувањето на ЦНН? ова се навистина нездрави работи абе макаки и бонобоа да ја водеа земјава немаше вакви глупости да прават.

    Џабе спотче со антички колони и падобрани кога туристите кога ќе дојдат тука , таман да им текне да одат со рентакар на богомила,бистра и слично, прашање е дали ќе најдат смештај на ниво, сигнализација, мали туристички бироа во секоја паланка или национален парк, услуга на англ. јазик потоа ред ред други елементи за кои сме на ниво пустелија кога се работи за туризам. Оф мори мајкооо..

  • +1 глас

    Јас не знам зошто ама мислев дека спотов е некаква лична продукција на овој Изи .. наивноста последна умира